Suhkrulilled, koolitus Moskvas, grupp I

Täna lõppes suhkrulillede koolitus, 4-päevane kursus, võrratu koolitaja, Valeri Drei käe all.

Selles grupis oli meid 8 inimest, plaan oli teha ja sai tehtud ka 3 erinevat suhkrulille, sh idamaine moon, orhidee ja pojeng.

Koolituspäevad olid pikad, aga oleme kõik ülirahul, naiste silmad säravad ja rõõmu jagub kauemakski!

Meie kevadreis ei ole ka ainult koolitus, ikka silmaringi avardame ka muus osas, võtame oma reisist kõike. Alates rongi istumisest, meie seiklus sai alata. Sõitsime siia ju rongiga, kõige sinnajuurde kuuluvaga, sh konkreetse käitumismaneeriga vagunisaatja, kelle korraldusi kuulates mõistsime, et oleme nüüd juba suundumas teise kultuuriruumi 🙂 Õnneks oli ta lisaks ka piisavalt tasemel meile teed tooma, ikka klassikalistes jooginõudes ja saime ka keevat vett lisaks vajadusel. Olgu öeldud, et kaasavõetud söögimoonast, mis koosnes muidugi ka tortidest ( magusat, soolast jms) , sai ka tema oma osa 🙂

Pidime täitma dokumente, passid korjati ära, mundrites inimesed enne ja ka sealpool piiri, tolliametnikud oma küsimusi esitamas, mis seal ikka, põnev.

Restoranvaguni külaskäik, samuti “must have”, sai ka tehtud. Elamust väga positiivset ei saanud, aga linnuke kirjas ikka!

Öösel haagiti vist vagun lahti, ja igatahes ärgates sõitsime juba teises suunas, meie suureks ehmatuseks oli lumi maas ja noh, küsimusi meil üksteisele oli 🙂 Aga Moskvasse me õnneks jõudsime.

Lisaks koolitusele oleme külastanud söögikohti, jalutanud linnas. Meie majutuskoha asukoht juba nõuab seda, et vaataksime ka ringi, asume Moskva südalinnas, ca 10-15 minuti jalutuskäigu kaugusel Punasest väljakust. Samuti on siis palju kohvikuid ja söögikohti, kahjuks ei jõua igale poole.

Meie grupist sõidavad inimesed homme ja osad ka ülehomme ära, seega veel on aega ringi vaadata ja uudistada.

Mina aga pean hommikul olemas raudteejaamas, nimega Leningradskaja, et vastu võtta järgmine saabuv grupp õpilasi Eestist, kes samuti tahavad end täiendada suhkrulillede meisterdamise alal, ja seda just parima õpetaja käe all! Lisan siia lingi postitusest, kui veel alles planeerisime oma sõitu.

KEVADREIS

Igatahes seekordsel õppereisil saavad kordumatuid kogemusi kokku 16 ägedat tordimeistrit, kelles  paras annus pealehakkamist ja seiklushimu!

P.S Juhhuu, meie reisile sattus ka üks sünnipäev, ja pidasime sünnipäevalast siis ka kombekalt meeles tordi ja nelkidega!!

Uute Lisan siia ka ohtralt muud pildimaterjali.

Aitäh Valeri Drei ja Bella Rosa Studio!

Uute kohtumisteni!

Moskvast, Marika

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.